CONFERÈNCIES A LA COMUNITAT

La Fundació Orienta ofereix conferències on line adreçades a pares, mares i qualsevol persona relacionada amb la salut mental i a d’altres professionals que treballin en relació amb aquest àmbit o hi estiguin interessats.

FINALITZAT

Aprendre a comunicar-se amb l’adolescent (2a. edició)

Dimecres 17 de maig de 2022, de 18 a 19:30h

Inscripció gratuïta.

Idioma xerrada: Català

A càrrec d’Alfons Icart.

Presentació: Ser pares d’adolescents en temps de crisi és un repte encara més complex. Com a professionals especialitzats en Salut Mental en la Infància i Adolescència també hem adaptar-nos i conciliar-nos amb el temps que vivim. Volem compartir reflexions respecte als interrogants que plantegen els vincles entre pares i fills en aquests moments.

L’ús del mòbil i altres tecnologies

Pendent, de 18 a 19:30h

Inscripció gratuïta.

Modalitat: online

A càrrec de: Lidia Edo, psocòloga CSMIJ Castelldefels i Manel Aboal, Educador Social del HD Adolescents de Miralta.

Presentació: L’ús cada cop més dependent dels mòbils i les xarxes socials suposen un repte pels pares i professionals que treballen amb nens i adolescents. En aquesta formació oferim un marc teòric previ i un taller/debat on treballarem: com fer una gestió responsable, prevenció i acompanyament per reduir riscos.