OBRA SOCIAL FUNDACIÓ ORIENTA

Projectes de l’Obra Social de la Fundació Orienta:

PROJECTE DE BERENARS SOLIDARIS

Salesians Plataformes Socials

Durant els darrers anys, hem notat que molts infants només subsisteixen amb un àpat al dia. Sabem que la majoria de dies no esmorzen i se’n van a dormir sense sopar. Per aquest motiu, la Fundació Orienta, juntament amb la Plataforma d’Educació Social dels Salesians de Sant Boi, col·laboren en el projecte “Berenars Solidaris”.

PROJECTE DE COOPERACIÓ

“PASTORAL DE CRIANÇA” (Brasil)

Des de l’any 2006, la Fundació Orienta participa en un programa de cooperació anomenat “Pastoral da Criança”, primer amb la Parròquia de Saõ Francisco do Guaporé i, actualment, amb la de Cristo Rei, totes dues ubicades a l’estat brasiler de Rondónia. El projecte té com a objectiu fonamental millorar la qualitat de vida dels infants i les seves mares fins als cinc anys.

Uneix-te a la Fundació Orienta i col·labora amb l’obra social per millorar la vida de molts nens, adolescents i les seves famílies.

OBRA SOCIAL FUNDACIÓ ORIENTA

Treballant per assolir els objectius més socials.

PROGRAMA SOLIDARI

AMB EL PROJECTE DE LA ONG “INFANCIA CON FUTURO”

A la Fundació Orienta, ja fa sis anys que col·laborem amb l’ONG Infancia con Futuro, amb la nostra petita ajuda hem aconseguit que molts nens-es de països del tercer món tinguin accés a la salut i a l’educació.