• Link to Facebook
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
  • Link to X
  • Link to Instagram
  • Home
  • Foundation
  • Contact
  • News
  • Work with us
  • Help us
  • Log In
    • Register
    • Edit Profile
  • English
    • Catalan
    • Spanish
  • Català Català Catalan ca
  • Español Español Spanish es
  • English English English en
Fundació Orienta
  • Services
  • Information
  • Orienta’t
  • Social Work
  • + Services
  • Training
  • Research
  • Magazine
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Search
  • Menu Menu

La 8a Conferència Biennal de la ISTFP reuneix professionals en psicoteràpia focalitzada en la transferència a Nova York

Entre els dies 27 i 29 de setembre del 2024, s’ha celebrat a Nova York la 8a edició de la Conferència Biennal de la International Society of Transference-Focused Psychotherapy (ISTFP). L’esdeveniment ha comptat amb la participació de reconegudes figures del sector, com Otto Kernberg, Frank Yeomans, Eve Caligor, John Clarkin, Jill Delaney, Stephan Doering, Lina Normandin, Emanuele Preti, Vero Steiner i Luis Valenciano.

Teresa Ribalta, directora general, i Brenda Tarragona, directora assistencial de la Fundació Orienta, juntament amb l’equip del Grup-TLP Barcelona, de l’Institut de Teràpia Focalitzada a la Transferència (Institut TFP Barcelona) i de docents i professionals en supervisió de tot el món, han assistit a aquesta conferència. Durant la trobada, s’han compartit importants avenços en els àmbits del tractament, la investigació i la formació sobre els trastorns de personalitat.

La conferència ha estat una valuosa oportunitat per intercanviar idees, aprendre de professionals i enfortir els llaços amb docents especialitzats en aquesta modalitat terapèutica. El nombre creixent de professionals formats en TFP reflecteix el continu compromís de la comunitat internacional per millorar l’atenció i el tractament de pacients.

Aquest esdeveniment reafirma la dedicació del sector per arribar a l’excel·lència en les pràctiques clíniques, amb la mirada posada a seguir avançant en el coneixement i perfeccionant les tècniques.

Entrades recents

  • La ‘’Revista de Psicopatología y Salud Mental de la Infancia y la Adolescencia’’ estrena una nova web i fa el pas a l’accés obert
  • Els cavalls, aliats terapèutics per a la salut mental juvenil
  • Lliurament de certificats del projecte Erasmus+ Kids in Mind a la Fundació Orienta
  • La IV Jornada del Kidstime Barcelona commemora més de deu anys cuidant la salut mental des de la infància
  • Revista 46

WHERE WE ARE

Fundació Orienta
C/ Vidal i Barraquer, 28
08830 SANT BOI DE LLOBREGAT

CONTACTA

Central: Tel. 93 635 88 10
CSMIJ CASTELLDEFELS: Tel. 93 634 25 22
CSMIJ GAVÀ: Tel. 93 638 39 93
CSMIJ HOSPITALET NORD: Tel. 93 595 41 88
CSMIJ HOSPITALET SUD: Tel. 93 260 08 10
CSMIJ EL PRAT: Tel. 93 479 56 15
CSMIJ SANT BOI: Tel. 93 661 47 33
HOSPITAL DE DIA COLLBLANC: Tel. 93 595 41 54
HOSPITAL DE DIA GAVÀ: Tel. 93 638 43 64
HOSPITAL DE DIA MIRALTA: Tel. 93 260 50 38

LINKS OF INTEREST

  • Trabaja con nosotros
  • CatSalut
  • LAUNIÓ
  • CSC

FOLLOW US

Square-x-twitter Square-x-twitter
Certificació ISO Segell ODS Web Mèdic Acreditat. Veure més informació

LEGAL TEXT

Legal Notice   ·   Non-profit Organization Certificate   ·   Privacy Policy   ·   Tax benefits   ·   Sales and cancellation / refunds policy

© Copyright - Fundació Orienta 2016 - Tots els drets reservats
  • Link to Facebook
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
  • Link to X
  • Link to Instagram
  • Services
  • Information
  • Orienta’t
  • Social Work
  • + Services
  • Training
  • Research
  • Magazine
Link to: La Fundació Orienta celebra el 50è aniversari de dedicació a l’atenció de la salut mental Link to: La Fundació Orienta celebra el 50è aniversari de dedicació a l’atenció de la salut mental La Fundació Orienta celebra el 50è aniversari de dedicació a l’atenció... Link to: X Jornada del Grup-TLP Barcelona: “El Laberinto Narcisista: Identificación y Tratamiento” Link to: X Jornada del Grup-TLP Barcelona: “El Laberinto Narcisista: Identificación y Tratamiento” X Jornada del Grup-TLP Barcelona: “El Laberinto Narcisista: Identificación...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top