Visita a Catalunya d’una delegació danesa per conèixer en profunditat el sistema sociosanitari català

El passat 26, 27 i 28 de setembre una delegació d’empreses i entitats municipals daneses varen visitar Catalunya amb l’objectiu de conèixer en profunditat el sistema sociosanitari català i trobar nous camins de col·laboració internacional. La delegació, integrada per dotze entitats privades i públiques, formen part del Welfare Tech, clúster danès especialitzat en l’aplicació de solucions tecnològiques en l’àmbit de la salut i l’assistència social. Aquesta trobada s’emmarca dins de la Missió Internacional entre el Clúster Salut Mental Catalunya (CSMC) i el Welfare Tech.

Durant els tres dies, la comissió danesa va poder conèixer de primera mà tota la cadena de valor del sector de la Salut Mental. Aspectes com la innovació, la inserció laboral, la integració tecnològica en salut, iniciatives privades i el model sociosanitari i assistencial varen formar l’agenda temàtica que va reunir a 25 entitats, entre d’elles la Fundació Orienta.

La salut mental a Catalunya es posiciona com un dels reptes de futur a potenciar.

0 replies