Us convidem a la conferència del Professor Otto Kernberg el dia 29 de juny, amb motiu del lliurament del VII Premi de la Revista

El proper 29 de juny, a les 19,30h la Fundació Orienta us convida al Palau Robert de Barcelona, on tindrem el privilegi de comptar amb la presència del Professor Otto Kernberg amb motiu del lliurament del VII Premi d’Investigació de la Revista de Psicopatología y Salud Mental del Niño y del adolescente.

El Dr. Otto Kernberg donarà la conferència “Aplicació de la Psicoteràpia Focalitzada en la Transferència en el conflicte de parella”, on analitzarà els conflictes de parella tant des del punt de vista etiològic com psicoterapèutic. És el director del Personality Disorders Institute del New York Presbyterian Hospital i professor de Psiquiatria de la Universitat de Cornell, a més de ser el creador de la Psicoteràpia Focalitzada en la Transferència i prolífic autor d’articles i llibres de referència en salut mental.

El premi, valorat en 6000 €, està íntegrament patrocinat per l’Ajuntament de Sant Boi.

Entrada gratuïta.

Places limitades per estricte ordre d’inscripció:

Núria Planas, telèfon 93 635 88 10 o per mail: revista@fundacioorienta.com

0 replies