Taller d’escriptura eficaç

Escriure bé vol dir fer arribar el missatge que es vol transmetre al receptor amb precisió, claredat i força. Això depèn, en primer lloc, de saber què es vol dir, quin és exactament el missatge. En segon lloc de trobar la millor manera d’interessar el lector. I en tercer lloc de saber explicar-lo amb bons arguments, contra arguments, exemples i històries i fer-lo amb les paraules i el ritme adients.

Amb aquest missatge va començar Raquel Picolo, Escriptora, Professora d’escriptura i Conductora de grups de lectura, el taller d’escriptura que va tenir lloc a la Sala d’actes de la Fundació Orienta el dia 24 de maig.

Va ensenyar a aprendre a planificar i dissenyar textos en el context de la comunicació científica i divulgativa, a conèixer la importància de l’storytelling a l’hora d’apropar-se al lector, a escriure textos més clars, concrets i facilitadors de la lectura i augmentar la consciència textual i lingüística.

Va ser un taller molt participatiu i vivencial.