Renovació Conveni de la Revista de Psicopatología y Salud Mental del Niño y del Adolescente

El passat divendres 23 de desembre de 2016, el Sr. Alfons Icart, Director General de la Fundació Orienta i Director de la Revista de Psicopatología y Salud Mental del Niño y del Adolescente, va signar la renovació del Conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Amb aquest conveni, la Fundació Orienta, a través del Consell Directiu de la Revista, es compromet a convocar els Premis sobre investigació en salut mental infantil i juvenil amb caràcter bianual. Per fer-ho possible, l’Ajuntament de Sant Boi fa una aportació econòmica.

Aquest any s’ha ampliat el termini de la convocatòria d’aquest premi fins el dia 5 de febrer de 2017. Serà premiat el millor treball d’investigació, individual o en equip, sobre temes relacionats amb la salut mental infantil i juvenil. Podran participar tots els professionals de la psiquiatria, psicologia, ciències mèdiques i socials, vinculats directa o indirectament amb l’atenció, prevenció i promoció de la salut mental infantil i juvenil.

L’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sant Boi, Lluïsa Moret, serà la presidenta honorífica del jurat.

Us animem a presentar els vostres treballs.

0 replies