Presentació del Dossier de Treball núm. 1 “Intervenció de Treball Social en Salut Mental”

El dijous 10 de novembre, les Treballadores Socials de la Fundació Orienta van assistir a la presentació del document “Intervenció de Treball Social en Salut Mental” (dossier elaborat pel Grup de Treball de Salut Mental del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya), a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona.

Aquest dossier és un treball molt interessant per a tots els treballadors socials i, sobretot, pels professionals que treballen en serveis i institucions dedicades a l’atenció en salut mental.

L’Acte va anar a càrrec de Marga Garcia, Vicedegana 1° del Col·legi, que va posar èmfasi en la importància d’aquest dossier, ja que “és innovador i forma part d’una nova col·lecció i, per tant, d’una nova manera de coneixement”. Montserrat Bacardit, de l’Assessoria de publicacions no periòdiques del Col·legi, per la seva banda, va explicar les tres vessants d’aquest dossier: històrica, teòrica i grupal. Alicia Casals i Patricia Segura, dos de les autores de l’esmentat Dossier, van voler remarcar que “la disciplina del treball social ajuda a la societat a ser més humana” i que “els treballadors socials som quin tenim la visió més àmplia perquè veiem la transversalitat del cas”.

Podeu descarregar-vos el dossier d’aquest treball en el següent enllaç: