Premis Edurecerca

El 16 de juny de 2017 es va celebrar a l’auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat, l’acte de lliurament de la cinquena edició dels Premis Edurecerca, amb un èxit de participació, aquest any s’han presentat 45 centres de diferents serveis educatius de batxillerat del Baix Llobregat.

Fundació Orienta és una de les 12 entitats que col·labora amb aquests premis, promoguts pels Serveis Territorials al Baix Llobregat del Departament d’Ensenyament reconeixent i premiant la tasca d’investigació i recerca que els alumnes demostren amb els seus treballs de recerca.

L’obertura d’aquest acte va anar a càrrec del Sr. Jordi San José, alcalde de Sant Feliu de Llobregat, la Sra. Núria Vallduriola, Directora dels Serveis Territorials al Baix Llobregat del Departament d’Ensenyament, el Sr. Rafael Homet, Diputat delegat d’Educació de la Diputació de Barcelona i el Sr. Josep Perpinyà, President del Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Van donar la benvinguda i felicitar als autors dels treballs presentats, als Instituts, tutors i a les  famílies; així mateix van destacar els valors de perseverança, esforç, dedicació, paciència i cooperació que signifiquen aquests premis. Es va fer una especial menció a la col·laboració, i el treball en xarxa fet que es visualitza especialment amb la cooperació entre les diferents entitats del territori i la importància del treball realitzat entre l’alumne, el centre i la família.

Noelia Reyes, Responsable del departament de Docència de la Fundació Orienta acompanyada de Jordi Borràs, Responsable del departament de Formació, va atorgar el premi a l’alumna Judith Rodríguez de l’Institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts, acompanyada de la seva tutora Meritxell García per el seu treball  El viatge de la meva vida “; un treball d’esforç i superació personal.

La Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat, Núria Vallduriola, va tancar l’acte i va reconèixer l’excel·lent tasca educativa e investigadora que es porta a terme a les aules i que any rere any queda reflectida amb la qualitat i quantitat dels treballs premiats.

0 replies