IV Sessió Tècnica en Innovació en treball social, compartim el que fem

F.Orienta-Treballadors_socials1-Nov16 F.Orienta-Treballadors_socials2-Nov16

El dijous 10 de novembre, es va celebrar, a la sala d’actes de La Unió Catalana d’Hospitals, la quarta Sessió Tècnica en Innovació, “Compartim el que fem”, dedicada als treballadors socials.

L’objectiu d’aquesta sessió era poder compartir novament experiències en innovació que es duen a terme des de les unitats de Treball Social en les entitats dels diferents sectors.

En aquesta sessió, es van presentar 10 experiències innovadores que es duen a terme des dels àmbits d’atenció sanitària o social; canvis que introdueixen una major eficàcia en allò que fem, i en conseqüència són importants per a tota l’organització.

L’acta d’inauguració va estar a càrrec de Joan Maria Ferrer, director d’assessorament, consultoria i serveis a l’associat i Montserrat Pareja, Secretaria Tècnica d’Atenció a la Dependència de La Unió.

En nom de l’equip de treball social de la Fundació Orienta, Trinidad Sánchez i Sonia Mosquera, treballadores socials del CSMIJ de Castelldefels i de Sant Boi, van presentar el projecte “Procediment d’atenció i tractament a nens i adolescents que presenten situació de risc i les seves famílies en els Centres de Salut Mental Infantil i Juvenil”

La cloenda va anar a càrrec de Isabel Marín, treballadora social de l’Hospital Universitari Mútua Terrassa i de Montserrat Pareja.