Inauguració del nou CAP de Ciutat Cooperativa i Molí Nou

El conseller de Salut, Antoni Comín i l’alcaldessa de Sant Boi de Llobregat van inaugurar el passat dia 12 d’abril, el nou Centre d’Atenció Primària (CAP) Molí Nou a Sant Boi de Llobregat, que substitueix l’antic CAP del mateix nom. En la seva intervenció, el conseller va reiterar que un dels grans projectes d’aquest mandat és un pla estratègic de la reforma de l’atenció primària.

Teresa Ribalta, Directora General Adjunta de la Fundació Orienta, va assistir a aquest acte, ja que la Fundació Orienta ofereix un servei assistencial públic en Salut Mental en aquest centre amb intervencions preventives, diagnòstiques i assistencials especialitzades per a nens i nenes fins als 17 anys i per les seves famílies.

El nou CAP dona servei a una població de referència d’unes 14.000 persones, corresponents a l’Àrea Bàsica de Salut (ABS) Molí Nou | Sant Boi de Llobregat 2. El territori de referència comprèn alguns barris de Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló i La Colònia Güell.

Es presta atenció de medicina de família, infermeria, pediatria, odontologia,… i tots els tràmits i les gestions derivades de l’assistència en el marc del sistema públic de salut, i per tant, és accessible per a tota la ciutadania.

0 replies