Us convidem als usuaris a participar en el nostre III Concurs de Dibuix i Pintura

“Els valents que pinten sentiments”

Amb motiu del dia Mundial de la Salut, la Fundació Orienta organitza per tercer any consecutiu, el III Concurs de dibuix i pintura adreçat a infants i adolescents usuaris de la Fundació.
Us recordem que volem convidar a participar a tots els usuaris dels Hospitals de Dia per a adolescents de Catalunya. És per aquest motiu, que us animem a adherir-vos a aquesta convocatòria.
Es treballs es podran lliurar des del 31 de maig al 15 de setembre.
El veredicte es farà públic el dia 10 d’octubre de 2017, a través de la pàgina web Orienta’t, www.orientat.org i, l’acte d’entrega de Premis es farà aquest mateix dia a Sant Boi.

Per a més informació, us podeu adreçar a:
orientat@fundacioorienta.com
O per telèfon a Belinda Anento T. 93 595 10 80 – 93 635 88 10
Esperem que aquesta convocatòria sigui del vostre interès i, des de la Fundació Orienta,

Us animem a participar!

0 replies