Noves experiències, nous projectes.

El passat 20 d’abril, va tenir lloc a la Sala d’actes de la Secretaria de Salut Pública del Departament de Salut (Barcelona), la II Jornada de Bones Pràctiques en promoció de la salut, organitzades per la Xarxa Catalana d’Hospitals i Centres Promotors de la Salut (HPH – Catalunya).

Vam compartir les experiències que s’estan duent a terme en els centres de l’HPH – Catalunya per a enfortir les intervencions en la millora de la promoció de la salut en les organitzacions sanitàries.

Va comptar amb diferents professionals del sector.

Teresa Ribalta, Directora General Adjunta de la Fundació Orienta va presentar el “Projecte Kidstime o temps pels nens”.

La Jornada va exposar experiències i projectes de futur per fomentar els estils de vida saludables, reorientant els programes, les intervencions i els serveis per tal d’apoderar en salut als ciutadans. L’orientació de totes aquestes accions s’adreça a tots els ciutadans i particularment als grups més vulnerables (infants, adolescents, gent gran i població en risc social).