4th International Congress on Borderline Personality and Allied Disorders – Viena

Congres_Viena1_setembre16

Els dies 8, 9 i 10 de setembre, va tenir lloc el 4t Congrés Internacional de Trastorn Límit de la Personalitat a la Universitat de Viena, Àustria.

El trastorn límit de la personalitat ha esdevingut un tema important per psiquiatres, psicòlegs, i altres persones que treballen en serveis de salut mental. Més de 750 delegats van venir a la ciutat de Viena per assistir al congrés i parlar dels programes preventius, les intervencions psicoterapèutiques més utilitzades i els resultats dels estudis de recerca.

El congrés va comptar amb la presència de professionals com el Prof. Otto Kernberg de Nova York, expert en la Teràpia Focalitzada en la Transferència, el Dr. Anthony Bateman del Regne Unit, expert en la Teràpia Basada en la Mentalització i el Dr. Martin Bohus, d’Alemanya, expert en Teràpia Dialèctica-Conductual.

La Dra. Núria Ribas, psiquiatra i psicoterapeuta del Grup TLP-Barcelona i de la Fundació Orienta i Teresa Ribalta, psicòloga clínica i psicoterapeuta Grup TLP-Barcelona i Directora Assistencial de la Fundació Orienta, van presentar la sessió titulada “Diagnosticant i tractant els adolescents amb el focus en la continuïtat en l’adult” dins del simposi “Trastorn Límit de la Personalitat al llarg de la vida: integrant estratègies terapèutiques i de recerca”.

El 5è Congrés Internacional de Trastorn Límit de la Personalitat es farà al setembre de 2018 a Sitges (Barcelona) on hi participarà el Grup TLP-Barcelona.

¿Quieres unirte a la conversación?