Foto d’esquerra a dreta:

Josep Maria Mas, Miriam Berrio, Mª Jesús Martín, Teresa Ribalta i Alfons Icart

El passat dia 15 de març vam tenir la visita a la nostra seu de la Fundació Orienta dels responsables de Sant Boi Empresarial, una empresa dedicada al foment de les relacions empresarials locals.

Cada any la Junta d’aquesta associació fa una donació, enguany aquesta aportació ha estat per la nostra Fundació.

El nostre agraïment per aquest donatiu, que anirà destinat integrament al nostre Concurs de Dibuix anual “Els valents que pinten sentiments”.

Han sigut molt emotives les paraules que ens han transmès:

Ens vam quedar meravellats de les seves instal·lacions i enamorats de la seva feina en salut mental amb joves i adolescents, del gran treball dels seus components, la feina per lluitar per la prevenció i la recerca constant de nous programes en contacte amb altres professionals de tot el món”.