10 d’octubre: Dia Mundial de la Salut Mental “Una data per recordar al món, la importància que té la salut mental en la societat actual”.

Testimonis en primera persona sobre les malalties mentals

El dia 11 d’octubre per celebrar aquest dia internacional, a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, va tenir lloc una taula de debat per presentar la labor en favor de “La salut mental i contra l’estigma” que es fa a Sant Boi.

A aquesta activitat van assistir-hi diferents entitats i associacions de Sant Boi, professionals del sector i persones afectades en salut mental.

A la taula va participar el Dr. Miguel Cárdenas, Psiquiatre i Coordinador del CSMIJ de Sant Boi en representació de la Fundació Orienta per explicar com s’atenen els problemes de salut mental en els nens, els joves i les seves famílies.

Va ser una taula rodona on es va parlar sense embuts i sense complexos de què significa tenir un problema de salut mental, com es treballa en les diferents entitats i com funcionen els equips professionals que atenen aquestes qüestions.