El dia 10 d’octubre a Can Massallera, la Fundació Orienta coincidint amb el dia Mundial de la Salut Mental, va celebrar l’acte de lliurament de Premis del III Concurs de dibuix i pintura “els valents que pinten sentiments”.

El concurs de dibuix és un acte per tal de conscienciar a les famílies de la importància de que els infants i adolescents puguin aprendre a expressar i regular les seves emocions. Els treballs presentats van aconseguir àmpliament l’objectiu de transmetre’ls i, pel jurat va ser molt difícil d’escollir el guanyador.

Vam contar amb la presència d’Anna Fité, escriptora i guionista de TV3, on ens va fer una xerrada participativa: QUI VA INVENTAR ELS CONTES?  Ens va explicar com van néixer els contes meravellosos que formen part de l’imaginari col·lectiu, i vam fer un viatge en el temps per saber d’on vénen La Caputxeta, el Gat amb Botes, l’Aneguet Lleig, Blancaneus, els Músics de Bremen…

L’acte d’entrega de Premis va ser presentat per la Sra. Teresa Ribalta, Directora General Adjunta de la Fundació Orienta, amb la representació de tots el membres del jurat: Montserrat Gibert, Presidenta del Patronat de la Fundació Orienta, Salut González, Regidora Delegada de Salut Comunitària i Serveis Socials de l’Ajuntament de Sant Boi, Javier López, Regidor de Diversitat funcional, Habitatge social, Inclusió i plena ciutadania i Infància, adolescència i família de l’Ajuntament de Sant Boi, Pau Icart, Periodista i Promotor de la Web Orienta’t.

I la cloenda va anar a càrrec del Sr. Alfons Icart, Director General de la Fundació Orienta.

Us animem a consultar la interessant i emotiva exposició dels dibuixos presentats pels nens i joves: