En motiu del dia Mundial de la Salut Mental, la Fundació Orienta va celebrar el passat dia 4 d’octubre a Can Massallera l’acte de lliurament de Premis del IV Concurs de dibuix, “Els valents que pinten sentiments”

El concurs de dibuix és un acte pensat per conscienciar a les famílies de la importància de que els infants i adolescents puguin aprendre a expressar i regular les seves emocions. Els treballs presentats van aconseguir àmpliament l’objectiu de transmetre’ls, pel jurat va ser molt difícil d’escollir el guanyador. Aquest any el tema del dibuix escollit va ser “Un món millor”.

Vam comptar amb la presència de la Raquel Gu, escriptora i dibuixant del llibre Més que mascotes, una desfilada d’emocions il·lustrades, que ens va proposar l’activitat Dibuixem emocions amb música! on els petits van fer la representació de les emocions del seu dia a dia a través de la creativitat, amb música i dibuix. Van jugar a buscar les emocions que s’amaguen a les peces musicals, i a dibuixar-les.

L’acte d’entrega de Premis va ser presentat per la Sra. Teresa Ribalta, Directora General Adjunta de la Fundació Orienta, amb la representació de tots el membres del jurat: Montserrat Gibert, Presidenta del Patronat de la Fundació Orienta, Salut González, Regidora Delegada de Salut Comunitària i Serveis Socials de l’Ajuntament de Sant Boi, Javier López, Regidor de Diversitat funcional, Habitatge social, Inclusió i plena ciutadania i Infància, adolescència i família de l’Ajuntament de Sant Boi, Pau Icart, Periodista i Promotor de la Web Orienta’t.

La cloenda va anar a càrrec de Salut González, Regidora Delegada de Salut Comunitària i Serveis Socials de l’Ajuntament de Sant Boi.