La Fundació Orienta, coincidint amb aquesta data, va celebrar l’acte de lliurament de Premis del II Concurs de dibuix i pintura “els valents que pinten sentiments”.

El concurs de dibuix és un acte que pretén promoure com un aspecte de salut mental pública que és molt saludable identificar, expressar i regular les emocions.

Els treballs presentats van aconseguir àmpliament l’objectiu de transmetre emocions i sentiments i pel jurat va ser molt difícil d’escollir el dibuix guanyador.

L’acte va ser presentat pel Sr. Alfons Icart, Director General de la Fundació Orienta. L’entrega de premis va ser presidida per Teresa Ribalta, Directora Assistencial de la Fundació Orienta, amb la representació de tots el membres del jurat.

I la cloenda va anar a càrrec de Montserrat Gibert, Presidenta del Patronat de la Fundació Orienta i Salut Gonzalez, Regidora de Salut de l’Ajuntament de Sant Boi.

Tot seguit, es va presentar la Taula de Salut Mental de Sant Boi, un espai de coordinació i treball conjunt entre entitats de l’àmbit de la Salut Mental del territori. Un acte conduït per l’alcaldessa de Sant Boi Lluïsa Moret, i del que la Fundació Orienta formava part.

Us animem a consultar la interessant i emotiva exposició dels dibuixos presentats pels nens i joves a l’apartat Orienta’t de la web fundacioorienta.com