Curs Diagnòstic Estructural i Pronòstic en la clínica infantil i juvenil

El dia 26 de juny, a la Sala d’actes de la Fundació Orienta, va tenir lloc el Curs Diagnòstic Estructural i Pronòstic en la clínica infantil i juvenil, dirigit a professionals de l’àmbit de la Salut Mental.
Els docents encarregats amb aquest van ser: Montserrat Palau, Psicòloga clínica i membre emèrit de la Fundació Orienta i Jordi Borràs, Psicòleg clínic de l’Hospital de Dia per a Adolescents Miralta (Fundació Orienta).
L’objectiu del curs va ser el de revisar alguns conceptes clau lligats al procés diagnòstic, des d’un model psicodinàmic, evolutiu i relacional, en el context familiar i social.
Com ja va sent habitual, el curs va ser un èxit de convocatòria i va facilitar un debat ric i productiu.

0 replies