Tinguem cura de l’espai públic, el nostre bé comú

El dia 9 de maig va tenir lloc l’acte de signatura de convenis entre l’Ajuntament i les entitats i associacions de Sant Boi, Teresa Ribalta va assistir en representació de la Fundació Orienta. Aquest acte és una de les fites anuals fonamentals que ens permet reafirmar i renovar el compromís mutu que tenim amb la ciutat.

Sant Boi és una ciutat amb una potent xarxa d’associacions que treballen a diari per construir un municipi més habitable, participatiu i inclusiu.

Un dels principals reptes de Sant Boi expressat per la ciutadania: la cura i l’ús responsable de l’espai públic com a bé comú i patrimoni de tots i de totes.

El govern municipal manifesta el seu ferm compromís a posar tots els recursos al seu abast per assolir aquest objectiu.

La Fundació Orienta com a entitat de Sant Boi se sumem a aquest esforç.